hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| کلنگ 3 مدرسه خیر ساز در شهرستان نظرآباد البرز بر زمین زده شد

البرز| کلنگ 3 مدرسه خیر ساز در شهرستان نظرآباد البرز بر زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی و آیین آغازین پروژه احداث سه واحد آموزشی متبرک به نام حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک فرهنگیان شهرستان نظرآباد با حضور سالار قاسمی مدانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز و جمعی از مسئولان استانی، محلی، خانواده معظم شهدا، خیرین مدرسه‌ساز و اولیای و دانش آموزان برگزار شد.

در این آیین مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع خیرین مدرسه‌ساز در جامعه ضمن تقدیر از خیر مدرسه‌ساز «حاج حسن صراف زاده» افزود: تا اراده الهی تعلق نگیرد خیر نیز قدمی بر نخواهد داشت و آنجا که خیری قدم درراه خیر می‌گذارد قطعا دست او در دست خداست.

او با اشاره به سوره مبارکه کوثر و این‌که مصداق خیر کثیر وعده داده‌شده در این سوره مبارکه، وجود حضرت زهرا (س) است، رمز توفیقات بیشتر این خیر مدرسه‌ساز را استمداد از ساحت مقدس این بانوی مکرم دانست.

در ادامه محسن شهبازی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نظرآباد گفت: در نظر است این واحدهای آموزشی در زمینی به مساحت 9000 مترمربع به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حسن صراف زاده که در کارنامه خود ساخت آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرک فرهنگیان نظرآباد را نیز ثبت نموده است، در جنوب شرقی شهرک مزبور احداث گردد.

او افزود: دو واحد آموزشی از واحدهای مزبور مختص دانش آموزان استثنایی خواهد بود.

قاسمی مدانی گفت: دو واحد آموزشی که به‌طور مجزا و درعین‌حال همسان و در کنار هم ساخته خواهند شد، به‌طور خاص جهت استفاده دانش آموزان استثنایی است و دارای امکانات ویژه آموزشی – رفاهی از قبیل استخر، اتاق بازی، اتاق تماشای فیلم، اتاق دبیران و مدیران، اتاق کاردرمانی، شنوایی‌سنجی، اتاق پزشک، سایت رایانه، سرویس بهداشتی مختص معلولین، آزمایشگاه، سالن ورزشی، سالن همایش، بوفه، انبار، خانه سرایداری، سیستم آتش‌نشانی، سیستم اعلان حریق، محوطه باز و امکانات متعدد دیگر ویژه دانش آموزان استثنایی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد